onsdag 27 februari 2008

Wow jag hade visst glömt något viktigt...

Tack, Majsan! Jag kikar in på hennes blogg varje dag och jag som trodde det skulle bli en tom helg med städtvång (i brist på bättre aktivitet) fick den värdefulla informationen om Zonecup! Jag hade säkert märkt det ändå när jag kikar in på Beles P92 sida. Det känns lite gott och många gånger roligt att fortsätta följa Dannes kompisar. Dom spelar ju rolig och sevärd innebandy och är ett gäng tekniskt och spelskickliga lirare.
Deras match mot Balrogs flaggskepp känns mycket, mycket viktigare än städningen. Den hinner jag säkert riva av på måndag efter jobbet-innan jag ska handla kalasingredienser-baka-fixa present-fixa middag innan gästerna står i dörren-gå långsvängen med hunden och ett par småsaker till :-)

1 kommentar:

Maria sa...

Men du, om jag är 42 och du 42 (vilket jag trodde att du redan visste)och vi är födda i samma månad, borde det inte vara så att vi då är födda samma år;-)

Jag har räknat ut att det är på det viset och därmed så är du den äldre av oss två;-)

Så tanten, lääget da!