torsdag 28 februari 2008

Torsdag morgon...

Lyckliga stunden har infunnit sig! Lugn och ro, 2 ungar som sover gott hemma hos mamma och under kontroll. 2 gubbar som jobbar och då har dom ju inte tid att störa :-)
Jag har konstaterat att det är Majsan som är "tant", själv är jag rena fjortisen jämfört med henne *fniss*
I kväll ska jag roa mig med att gå hem till Heidi och shoppa loss på hennes ljusparty. Jag ska titta efter dom där pinnarna som man ställer ner i ett glas med någonting konstigt i. De doftar sååå gott! Säkert förmögenhetsdyra men Skorpan ska snart lägga kakel och klinkers i syrrans nya badrum. Jag tänkte ge henne en sån, så hon kan få till den där spakänslan som hon söker ;-) Deras utbyggnad blir kanonfin! Hennes vardagsrum har jag döpt till katedralen (Hennes gubbe som är lite allergisk mot sådana är inte så förtjust i det ).
Jag ska kolla med henne om hon har något emot att jag lägger ut lite bilder på hennes nuvarande, tidskrävande hobby = husbygge.

1 kommentar:

Maria sa...

"Fett ägd" som ungdomen säger!

Jag tog för givet att du menade Maj eftersom jag skrev Maj. Sedan så brydde jag mig inte om att dubbelkolla hur tecknen ligger.
Inte godkänt att vara kaxig i ett sådant läge då det svider kraftigt när man inser att det är en själv som är tanten;-(

Som sagt "fett ägd" men jag bjuder på den;-)

Ha en bra vecka.