tisdag 15 april 2008

Joda jag lever :-)

Tänkte bara visa alla ev.läsare att jag fortfarande kan hitta till tangentbordet ;-)
Har sista dagarna varit ute på ön (ekerö) och kollat in syrrans från Koja till slott bygge. Det har väl inte hänt jättemycket de sista veckorna men vad förväntar man sig med blindtarmsoperationer och sånt inblandat? Men badrum är på gång. Hon är för j-la duktig min skorpa!!! Det blir vita lite vågiga kakelplattor på väggarna utom i duchen där det är en röd mosaikfondvägg. Ett granitgrått golv som kommer att kliva upp för väggarna på en del ställen liksom den röda mosaiken kommer att krypa ner från väggen och över golvet. Riktift häftigt måste jag säga sen har syrran gjort små inbrott i det vita med miniatyrer av den röda mosaiken. Låter det konstigt???
Jag får helt enkelt fota nästa gång och lägga ut en bild på det :-)

Jag ska åka och hämta studentmössan på handlarn och då kanske man kan passa på att köpa det där som lillsyrran satt och mumsade på (Karnolds gräddkola)

Ska bara äta så ska jag se om jag kan lägga in en notis om inkompetenta lärare som vikarierar och tror sig veta allt om livet när de ännu inte haft ungar över blöjstadiet :-)
Det ska bli skönt om 3 år så är den tiden förbi och skolans inavlade släkte kan fortsätta att lunka på utan att behöva ta hänsyn till en heltokig, halvgalen morsa :-)

Inga kommentarer: