torsdag 17 april 2008

Torsdag kväll och full fart mot helg ;-)

Har hunnit med ett par "icke" vinster på Wii-sport bowling ;-) Börjar fundera på hur jag ska få klotet att hoppa ur tv´n för en träff i herr Nygrens träskalle :-) Han har en sa--ns teknik på det där och jag har en stor saknad av tekniken ;-)

Flaggskeppets Majsan har gjort Skalman lycklig :) Jag fick en fråga som han tog som en riktigt stor komplimang! Personligen är jag inte säker på att hon har 100% koll på vem han är även om han varit med i BBIF P92 i många år och även spelat ett antal matcher mot flaggskeppet. Men han blev så glad ändå och tyckte att hon är en person som förstår sig på att se oslipade diamanter :-)

Skorpan är ute på ön igen och jag hoppas verkligen att hon passar på att fotografera så jag kan visa er alla varför jag är så stolt över henne :-) Vi hoppas att hennes studentmössa kommer i morgon och då ska hon också gå på den första studentskivan ;-) Pirr i magen på mamman som kommer att hålla sig körbar hela kvällen och beredd att rycka ut med bilen om hon så önskar :-)

Min kusin ska flytta till hus snart! Ett fint hus som hon och pojkvännen köpt. De är 2 väldigt unga men också väldigt förståndiga människor så jag håller båda tummarna för dom och önskar dom all lycka med sitt nya steg i livet ;-) Har vi tur kanske vi kan få till en bild även på det huset.

Inga kommentarer: