tisdag 8 april 2008

Redan tisdag ;-)

Jo, då det blev några bilder från söndagen och en av dem en riktig målvaktspärla. Min vana trogen så är det ju mest dom jag tittar på :-)

Visst tittar jag på heela planen men de är liksom målisarna som fastnar, och det måste jag ju säga om söndagen. Vilka målisinsatser. En match slutade 28 - 14 i skottstatistiken och resultatet 2 - 1. Vilket ju säger en hel del om dessa målisar kanske den ena mer än den andra.


En mycket trevlig dag med sudden och straffar. Riktiga nagelbitarmatcher måste man ju säga. Mest imponerad är jag nog ändå av Visby som bjöd på riktig rolig, tesknisk, fantasifylld innebandy :-) Men så är dom ju vidare också ;-) Där får Boo något att bita i.


Anders fick just ett samtal från Skalman, vilket resulterade i att nu sitter han i sekreteriatet i Björkebyhallen på en träningsmatch med P92 :-) Ja, en gång fast i seket - alltid seket. Men han gillar det! Som han själv uttrycker det hela - man får titta på mycket innebandy utan att brottas med en massa bublik om sittplats och man får direktinfo från domarna om vad som händer. Bättre kan det inte bli :-)
Bilden är tagen i söndags då han delade arbetsinsatsen med sin älskade dotter - skorpan och i ljudet hade han sonen - kompis tillsammans med en annan av sina parhästar - Kenneth. Som vanligt landade markservicen på mig vilket innebar godis, läsk, kaffe och mackor :-)

Inga kommentarer: