måndag 22 mars 2010

Fri som en fågel, fri som en fågel................

Men inte nödvändigtvis glad!
Eller jo förresten! Glag för att jag fått dela alla dessa år med mina 3 barn som nu allihopa är stora =)
I dag är det Skalmans 18-års dag och han fick en riktigt häftig födelsedagspresent i går.........................






I dag är han lite trött och sliten och har en sån där halvsexig skrovlig röst för han fick anledning att använda den i går på för honom bästa sättet. Han åkte till Zinkentältet, fortsatte med bussen till Studenternas och in real life såg han sitt älskade Hammarby bli Svenska mästare 2010! Han skrek SM-GULD SM-GULD SM-GULD så halsmandlarna sitter upp vid öronen i dag =)
Jag erkänner att jag själv hade en toutch av Bajenkänslor eftersom jag är världsmetropolpatriot. Stockholms lagen ligger mig varmt om hjärtat men AIK slår dem alla på fingrarna. Trots detta så har jag bara lyckats producera 1 AIK:are ???

Kompis är Dala-Djurgårdare och Skalman är Hammarbajsare i själen men spelar i AIK som är det enda laget i innebandy enligt honom. Hur som helst så var det en väldigt glad och trött kille som kom hem vid halv tolv i natt. En upplevelse som var utöver allt annat enligt honom själv.
TACK Seke Varg med familj som gjorde denna dag oförglömlig för Skalman =) 

Inga kommentarer: