tisdag 2 mars 2010

Jaha...vad gör ditt barn under sportlovet???

Mitt "barn" blev helt plötsligt "praktikant" på Viasat (sportkanalen, ni vet?)    =)

Varför inte? Han har ju ett visst idrottsintresse och främst för innebandyn så vad passade bättre än att ta sig en svängom i Eriksdalshallen och stötta Viasat´s mediagäng under sin färd mot SKS-mästerskapets ädla förstaplats ;)

Nej, någon sportjournalist lär det aldrig bli av denne unge man men erfarenheten han tar med sig i ryggsäcken är inget att spotta på :)
Killen skulle antagligen kliva upp mitt i natten och färdas 60 mil för att ställa upp om någon behövde en målvakt någonstans. Så kul är plasten i hans värld! Så kul och så bra att ha....man kan skratta, gråta och avreagera sig med innebandy men bäst av allt är att bara vara med den för då är den roligast  :)

Foto Klas Pettersson

Här tillsammans med sina lagkamrater som spelar finalen i Globen den 17 April. En vild kamp om hedern att kunna titulera sig som bästa mediagänget ;)
Jag antar att Jansson kunde fått praktisera på Viasat om han befunnit sig i riket men han har ju studier att bedriva i en annan innebandymetropol.
10 gjorda och 2 insläppta är väl helt ok av ett gäng som bara jobbar ihop då och då?





Är jag stolt????

JA!   =)

1 kommentar:

Jennifer Cederholm sa...

Åååh, min finaste och bästaste pojkvän! ;) då måste jag också få vara liiiiiite stolt :)