tisdag 23 mars 2010

Jaja....där rök min lugna fredagskväll....

med Lets Dance och ett glas vin med någon god skinka eller annan tilltugg.   :(
På andra sidan så kan jag ju vända på steken och vara lite glad för att jag får tillbringa kvällen med Sveriges giganter medan Falun får en tung match i ryggen eftersom att det tydligen är symptomatiskt att vinna matcherna på hemmaplan och förlora dem borta för båda kvartsfinallagen  ;)


Jag hoppas dessa underbara Dalagnagare tar sig ner till Solnahallen på fredag så de i alla fall får se en vinstmatch (förutsatt att AIK fortsätter vinna hemma)


Trots att giganterna kan göra mål på bortaplan och bli så här glada så räckte det inte i går. Jag kan inte låta bli att fundera på hur spelet runt innebandybollen var med tanke på allt det fula men roliga som försegick i Solnahallen sist.


Kranberg kan vara effektiv trots sönderslagen mun, det ska mer till innan han viker ner sig :)


Men hur tänker denna Falunmålis här??????????
Har han missat att man inte får hoppa upp och rida rygg under match???


Men jösses! Vad gör han?? Undrar var bollen är för den ser jag inte någonstans.


Jaha ja =) Där var domare Hammerin som sett allt och då blir det lite utvisningsminuter för någon i skamvrån och då får man väl ändå anse det vara överstökat och glömt för den här gången =)




Jojje på Jojjesplejs.com har varit snäll och fixat bilderna åt mig. Det är perfekt med en fotograf som räknat ut vad för bilder jag gärna använder i bloggen  =)
Att denne man är min apsolut största favorit har väl alla märkt sedan länge så då fixar Jojje en specialbild till mig =)  Jag vet att även Jojje gillar den här killen när han fått upp kaffebryggaren och fått igång kokningen för då landar det alltid en kaffemugg i Jojjes vänsterhand  :) 
Dessutom får ni en snygg bild på Sveriges snyggaste bortaställ.

Jojje! Du är en pärla och jag hoppas vi ses i Borgen på fredag!!!!!!

1 kommentar:

Peter sa...

Egebrant polisanmäld! Ska du skylla på Falunpubliken nu!?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/innebandy/article6824564.ab