söndag 7 mars 2010

Hihi....oki....ingen vinst :(


Jag borde vara ledsen men det är jag inte för idag hände det som jag väntaat på och längtat efter men ändå hoppats på aldrig skulle hända.
Den ständigt leende Antener drog på sig sin första egna utvisning för klubbmärket. Hårt spel sa domaren men det håller jag inte med om ;)
Men jag fick ha honom nära en liten stund i alla fall =)


Här har vi en annan favorit som jag också gärna skulle vilja vara nära en stund men samtidigt så får man ju gilla läget eftersom han är en mycket snäll spelare som aldrig gör några förseelser som domarna reagerar på i alla fall :) Han gjorde en riktigt bra insatts idag med tokfina räddningar men han själv var inte nöjd med insattsen. Hoppas han funkar som Skalman och släpper matchen efter 10 minuter :)
Han har ju en bit att åka hem...Uppsalabo som han är :)

Nog för i dag och TACK Jojje för lån av bilder :)
Ni hittar fler så småningom på den här sidan.
I kvartsfinalerna blir det Falun som AIK ska ta sig an. Kul och spännande är det!

Inga kommentarer: