onsdag 17 mars 2010

Svar till Peters kommentar :)

Bitter???
Nej inte bitter alls, varför skulle jag vara det????
Matcherna hitills har slutat med en vinst för AIK och en för Falun så de är redan spelade och avgjorda. Finns inget att varken tycka eller tänka om dem.
I morgon och på måndag kommer det spelas 2 matcher till och det är varken du eller jag som dömer dem så det är upp till domarparet att göra sitt jobb.
Jag tror att de är fullt kapabla att göra sitt arbete på ett bra sätt.
Eftersom jag sett dem döma många matcger tidigare in real life så har jag gott förtroende för dem men jag har fått höra att de inte verkade riktigt på topp i förra matchen och det är ju alltid synd men de är mäniskor de också och då är man inte alltid 110% i alla situationer.

Låt nu bli att reagera och döma folks uttalanden utan att ha hela bakgrunden klar för dig ;)
Bitter kommer jag inte ens vara om det är så att Falun spelar semifinalserien.

2 kommentarer:

Peter sa...

Okej, kanske inte bitter men väldigt gnällig!

Nypan sa...

Bra skrivet gumman, det är sånt man vill läsa om och förstå,för ibland så är man blind eller så ser man bara åt ett håll så fortsätt skriva du. Det kanske håller mitt tunnelseende borta.....