onsdag 9 mars 2011

För första gången någonsin....

ångrar jag ett blogginlägg!

Förlåt älskade dotter!
Förlåt för att mina ord ännu en gång slår dig i ansiktet!
Förlåt för att mina tankar ännu en gång kastas mot dig som sanningen!
Förlåt för att mina bokstäver ännu en gång vinklas som din åsikt!

Hur kan jag veta vissa saker? Saker som inte sagt någon annanstans än i stängda forum?

Jag pratar mycket med mina "barn" vi pratar om situationer som uppstår, situationer som man vill bolla om och situationer som man inte vill skapa.
Ingen tänker på vad jag har med mig i bagaget av erfarenhet eller utbildning, ingen tänker på att jag är förbannat duktig på både psykologi och gruppdynamik....
Alla lag och föreningar är genomskinliga om man väljer att betrakta grupperna utifrån och med öpnna ögon utan att se till känsla för person. Bara titta på hur de använder kroppsspråket när de talar eller tittar på någon eller varandra. Kroppsspråket avslöjar dig hela tiden och det speglar din grundsyn och dina dolda fördommar.

Inga kommentarer: