torsdag 31 mars 2011

Nice när man får förklaring :)

Jag har ju förr skrivit om den där mindre lustiga musiken som Caperio kör med på sina hemmamatcher. Som ni vet har det dessutom retat mig en hel. Ett irritationsmoment som jag i min enfald trodde var för att jäklas med just mig :)
Det är ju dumt att tro något annat eller ens fråga vad det ska vara bra för eller hur?

Men så i dag när jag landade på IBM för att läsa om den numera utnämnde (??) Jan-Erik Vaara som ny förbundskapten för herrarna som jag hittade orsaken till detta i mina öron oväsen.

08-bloggen ger mig förklaringen och vips så slipper jag irritera mig på eländet för det har ju en anledning som inte alls har med mig att göra. Inte ens en miljondelsmillimeter är det för att jäklas med Tant Nygrens högst ogillande musikåsikt. Skönt med anekdoter från golvet för nu kommer jag kliva in i Tibble och lyssna på den där bedrövliga musiken och istället höra -
Boris har röda moccaskor =)

Inga kommentarer: