måndag 14 mars 2011

Slutspelsväntan.....

Nu är det dax.
Dax att gå in i slutspelskänslan.
Väntan fortsätter tills alla har fått koll på de datum som blir spikade slutspelsdatum i de 4 olika serierna.
Grunddatumen finns men det verkar som att man måste vänta in att alla har 100 % koll på sina hallar och att TV4 Sport har fått säga sitt i val av sändningar.
Damernas är i full gång och den följer jag naturligtvis lika mycket som jag kommer följa herrarnas.
Jag hoppas på Djurgården och IKSU i finalen men misstänker att den önskan inte går i uppfyllelse.
Dagens får vara ett kort inlägg utan egentligt innehåll men det är så det blir när man väntar och väntar.
Kul att läsa hur Ingrid tänker och känner runt sitt så kallade AIK-hat, det verkar inte vara så stort som många kanske trott, känner igen mina egna försök till att skola in mina egna barn i AIK.
Det som är mest slående är att jag inte lyckats lika bra som henne men att alla mina barn ändå väljer att lägga sin tid och ideella tid på just världens vackraste klubbmärke ändå. Detta trots att det bara är jäntan som är AIK:are, den ena sonen är grönvit och den andra på Djurgården......undrar om det är damlagets förtjänst? :)

Inga kommentarer: