fredag 2 april 2010

Dax för tvåan!


Min favorit är tillbaka på planen! Riktig höjdare för mig men det kommer kännas konstigt för varken Jojje eller Eleonor är i hallen. Med lite otur är inte Seke varg eller Lilla musen där heller.
Men AIK tänker nog inte vika ner sig av den anledningen. Hoppas att Uffe är tillbaka men samtidigt ska han ta det lugnt nu.


Så här ser det ut när man kommer innanför Kompisens dörr i hans nya egna hem :)


I den här miljön ska han fixa frukost, lunch och middag. Fint va???


Ett fint vardagsrum har han fixat till sig med soffa och allting.


Han har till och med en egen TV så han kan följa innebandymatcherna, Simpsons och alla de där programmen där man bygger om bilar och sånt :)


Här sover han säkert gott :)

Nu skak jag som sagt ladda för Solnahallen men utan stress för stället fixades ju klart redan i onsdags kväll av gubben när det ändå var träning. Nappen Camilla fixade resan till Stadium för att inhandla lite smått och gott till skadelistan och passade då på att fixa tröjorna som varit på omtryckning.

Håll tummarna för en rolig innebandymatch och gärna en ny vinst. Skulle vara tokbra om de kunde ta det i 3 raka så vi slipper nästa lördag som det blir om det blir en 4:de match. Vilken j-kla öktid!!!
Hela helgen avbruten med match mitt i. Bättre att starta upp helgen eller avsluta helgen i hallen tycker jag.

Inga kommentarer: