tisdag 6 april 2010

Hej Peter ;)

Det var ett tag sedan jag såg dig kommentera sist, kul att du är tillbaka :)

Nej jag ska verkligen inte glömma att det finns fler lag som lägger sig i gnällbältet mellan varven :)

Om jag inte missminner mig så spelade självaste Giganterna en match den 7 Januari mot Dalen där jag kanske också var lite gnällig. Men den gången var det visst domarna och Giganterna själva som fick sig en skopa av mitt missnöje ;)

Sen är jag av natur en sån person som gärna tar åt mig av konstruktiv kritik och har nu läst mina sista inlägg lite granna efter tid så att säga och där skådar jag en viss sanning i både Tomas och Peters åsikter om att jag gnäller.

Jag skulle ju faktiskt också kunnat berätta om den sjukt trevliga Caperiospelaren (kommer inte ihåg namnet eller siffran, kollar det på lördag) som i den senaste matchen hemma i Borgen under en dubbeltackling från AIK:are råkade ta emot sig i sekreteriatet så datorer och allt annat flög all världens väg och som sedan reste sig och kom fram för att fråga om det gick bra med min dator och om den klarat hans mycket oömma behandling. Datorn är min egna privata så det uppskattades verkligen att han visade respekt för den.
Stort tack till dig och all heder speciellt med tanke på att ingen av de 2 iblandade AIK:arna brydde sig om att ens fråga eller titta efter!!!

Därmed vill jag ha det förtydligat att det inte är hela Caperio som gnäller.
Därmed vill jag också ha det förtydligat att även Giganterna skulle kunna visa lite bättre respekt för ideellt arbetande och publik i sitt agerande.
Dessutom vill jag gärna ha det förtydligat att även om jag är "råtta" så vet jag att det finns stolpskott i alla sammanhang.

Vad gäller att Niklas smet så kan vi inte annat göra än att lära oss av det.
Nästa säsong kommer sekreteriatet i Borgen att bli ännu bättre och ännu vassare i vår strävan att vara domarna behjälpliga för det är ju trots allt det som vi ska vara eller, hur?
Vi är inte mindre än 4 personer med erfarenhet från VM och vi kan fortfarande lära oss saker och förbättra saker så att innebandyn som idrott kan fortsätta utvecklas och leva vidare för att roa alla spelare, publik och andra intresserade.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är mycket konstruktiv ofta och idag igen, jag ber om ursäkt att du hamnade i samma fack som en annan skribent de var ingen komplimang. Hälsn T igen