torsdag 15 april 2010

Nu blir jag lite ledsen.............

för jag har upptäckt att en av mina favvo bloggar läggs på is nu när säsongen är över.
Patrik Janssons Behind the mask är numera en blogg som finns men som inte fortsätter att leva. Visst förstår jag att Patrik behåller sitt privatliv för sig själv och det är ju heller inte det som är intressant men hans innebandyvärld är det. Hans alster om hur det är i laget bakom den stängda dörren med det vackra klubbmärket har varit både kul och lärorikt att följa.
Men nu är det slut och Patrik bjöd på det mest intima av allt innan han stängde dörren.
Titta in hos honom och se vad det är i hjälmen som är så viktigt för honom.
Romanstisk innebandy eller ????

I går var jag och gubben i Solnahallen och hängde upp matchstället för sista gången den här våren. Allt hänger på sin plats och förrådet är redo för en total sanering för att gubben ska kunna förbereda kommande säsong på ett smidigt och ordentligt sätt vid höstens intåg.
Nu väntar han bara ut styrelsens godkännande på att det blir han som kör materialet igen.
Det finns ju inga säkerheter i livet även om det finns en grundplanering för samarbetet i de kommande 2 säsongerna också. Vi får se vad de bestämmer sig för när de haft tid och ork att göra en utvärdering av den gångna säsongen.

Jag har bestämt mig för att jag kommer med inlägg varje dag i veckan.
Men ni får fortätta att följa den Nygrenska familjens färd i innebandyhallarna även under eftersäsongen och senare försäsongen.

Inga kommentarer: