onsdag 28 april 2010

Nu så ska vi se här :)

Nu har jag beslutat mig för hur jag ska göra med mina 2 bloggar under sommaren :)
Eftersom plasten ligger på sparlåga så känns det som att det är svårt att hålla den levande och risken att man glömmer bort att börja blogga i tid till hösten är stor så har jag tagit beslutet att bara blogga på den här bloggen mellan maj och augusti varje år.
Under vintern så skriver jag bara innebandy här och allt annat på tankar under sommaren slår jag ihop allt på samma blogg, alltså den här :)
(Det är ju trots allt min första blogg och den som var tänkt som min blogg om mitt liv och mina tonårsungar som jag fortfarande följer med glädje, sorg och oro men också en hel massa skratt, glädje och stolthet)
Visst kan det hända att det blir ett litet inlägg på tankar även under sommaren men det är i så fall för att jag behöver skriva om något som ligger utanför gränsen av vad jag delar med mig av till "hela" världen.

Jag har fortfarande en massa idioter i min omgivning och jag har fortfarande problem med en viss camping med innevånare men de går numera att hantera inom en gräns som faktiskt är mänsklig.
Jag har numera bara 2 "barn" som bor kvar hemma - Skorpan och Skalman.
Kompis har flyttat hemifrån och det är ju precis så det ska vara när man är 24 år gammal :)
Han har landat på ett ställe som kan bli tokbra för honom vad det lider men jag tror inte han kommer bo resten av sitt liv där utan han kommer vilja komma närmare stormetropolen så småningom.

Nåja, det var dagens beslut som nu är beslutade och klara. De närmasta dagarna får jag väl lov att uppdatera er som inte följt med på tankar i ett virrvarr lite lagom kortfattat och så. Dessutom kan ni få följa med under renoveringsprojektet här hemma också ;)

Ha en bra dag och njut av solen - mot kvällen ska det bli regn :(

Inga kommentarer: