torsdag 3 december 2009

Svar på kommentar......


eftersom jag alltid brukar visa den hänsyn och respekt det är att visa en människa med en egen åsikt att jag både läst/hört och tagit till mig åsikten även om jag kanske inte delar den.

Här under är ett direkt avskrivet kommentarsinlägg på mitt förra inlägg :

*okej lollo, du behöer inte säga vem det är till. Men jag vet exakt vem det är till...
du kanske vunnit "ditt lilla spel" men vänd dig från spegeln och se hur mycket skada du gör. Om det är någon som har mage att göra nått, så är det du som har mage att skriva om din släkt. Hur kan du? nu fick jag säga min mening.
Förlåt det är malin som skrev ville nt göra anonym*

Så här är det i min värld Malin:
Jag skriver om vad jag vill i min blogg och det står varje människa fritt att läsa den eller låta bli. Man får gärna ha åsikter och man får gärna dela med sig av sina åsikter.
Om jag väljer att skriva i min blogg så får jag också vara beredd på att få både med och mothugg så jag har inga problem med att få det.
Jag har inte allsmäktigt rätt i något men jag har min egen syn på vad som hänt och hur alla inblandade har hanterat det.
Den synen på saker och ting är det inte säkert att du delar men det gör inte min syn på det annorlunda.
Många saker har hänt och sagts som varken du eller så många andra har varit i närheten när de uttalats och därför har jag full förståelse för att du kanske inte ser helheten i saken.
Men en sak kan jag tala om för dig med all säkerhet - ingen har tjänat eller vunnit någonting på det här. Inte någon!

Bara förlust och sorg och en hel massa krossade hjärtan.
De som har nyckeln till lösningen borde kanske leta fram den men ingen vet om det är för sent......fler barn/ungdomar är inblandade än vad du tänker på. Ungdomar som ni förut sett upp till och nu spottar efter.

Men fortsätt stå för din åsikt och dina tankar för dem har du all rätt till tjejen. Se till att ingen kan kalla dem din mammas eller någon annans.

Inga kommentarer: