torsdag 3 december 2009

Tvi, tvi, tvi


3 gånger över vänster skuldra....
har jag sett en svart katt gå över gatan då????
Nej men någonting lika obehagligt ;)

Var och handlade när man helt plötsligt står öga mot öga med en person som man inte vill se!
Tack, men nej tack!
Dessutom har denne person och min gubbe mage att ta beslut så att alla inblandade ska slippa ta sitt eget ansvar!!
Vad enda in i H-vete har man i huvudet då???
Om pojken vill ha sina saker eller om de vill bli av med dem så får de väl fixa det själva!!
Det kan ju inte vara vårat bekymmer med tanke på att deras handlande ursäktas med att han är myndig och får ta sina egna beslut!
Då måste väl endå han och de själva ta koncekvenserna av det???????

Nej och åter NEJ!!!!
Era mellanhavanden med vår vuxna son får ni lösa med honom och INTE med oss!!!

Tack och hej leverpastej.
Stå för vad ni säger för en gång skull. Det kanske hade varit smart att tänka tanken ínnan ni talade om för våra 2 andra barn att de inte hade något värde och att dessutom låta bli att göra det när helt utomstående människor hörde på, då hade ni kanske kunnat få världen att tro att ni aldrig sagt det men inte nu.

Vill min make eller mina barn ha med er att göra så står det dem fritt liksom jag väljer att avstå.
Min bil och bensin bekostar inte att ni ska slippa ha hans saker som påminnelse om hur fel ni gjorde.
Ska sakerna flyttas så får det bli löst med andra medel.


3 kommentarer:

Anonym sa...

okej lollo , du behöer inte säga vem det är till . Men jag vet exakt vem det är till .. du kanske vunnit ''ditt lilla spel'' men vänd dej bort från spegeln och se hur mycket skada du gör. Om de är någon som har mage att göra nått ,så är det du som har mage att skriva om din släkt. Hur kan du? nu fick jag säga min mening.

Anonym sa...

förlåt det är malin som skrev ville nt göra anonym.

skalman sa...

malin malin malin inte bra för någon som är 13 år att gå in och skriva sådana saker in public i någon annans blogg.

jag har några saker att säga dig som du kan skicka vidare runt i din släkt om du nu vill det,

1. till skillnad från alla er andraså kollar min mor iallafall sig själv i spegeln istället för att bara smutskasta andra o tro att man är störst bäst och vackrast för det är ni fan inte.

2. det heter inte... inte nt.

3. en gång till jag hör att någon i din släkt hackar eller ser ner på min mamma så kan ni vänta er ett samatl från mej.

4. om ni har något att säga till mig och min familj kan ni ringa oss och säga det istället för att vara så jävla fega och säga saker på en blogg.

5. malin du är svensk/dansk du har bott i Sverige hela ditt liv prata svenska korrekt inte någon blandning på turkiska o svenska visa respeskt till utlänningarna o prata riktigt svenska dom försöker ju prata svenska hjälp dom med det då.

påminnelse se punk 3