onsdag 16 december 2009

Yes ! Onsdag hela dagen :)

Än sen då???
Ja inget egentligen :)
Men jag gillar onsdagar och har alltid gjort det.
Det är liksom den dagen i veckan då allt vänder.......
det närmar sig helg i stället för att det är en ny vecka.
Kommande helg ser jag fram emot med glädje........
jag ska på kryssning med mina goa vänner från AIK Event och AIK spelar hemmamatch i Solnahallen =)

Gubben Nygren är som vanligt bizzie hela veckan men vad gör det när man får rå om honom i 24 timmar på en båt där det inte kommer finnas en enda plastboll eller ett enda matchställ :)
Inte för att jag har något emot dessa saker men det ska ändå bli väldigt skönt att prata om annat :)

Mer plast än så blir det inte idag så ta vara på er och glöm inte släcka ljuset på bordet när du går ;)

2 kommentarer:

Lilla musen sa...

Ja jippi, vad kul vi ska ha hela helgen ihop. Kram

Moncan sa...

Hoppas ni får det trevligt, Är lite avis, men så är livet. Kram.t