onsdag 13 januari 2010

20:dag Knut dansar Kimpan ut :(

Läsning som jag gärna hade klarat mig utan :(
Visst finns det en hel dröse med roliga, tekniska innebandyspelare i truppen och ingen är oersättlig med den bredd och tungd AIK har i sitt materialförråd av spelare.
Det trista är bara att Kim är en av de spelare som många vill betala för att se.
Han kommer att saknas mig i borgen men känner jag honom rätt så kommer han att finnas på plats och peppa killarna, finnas med i gruppen och för en gång skull kommer han natt ha möjlighet att titta på rolig AIK-innebandy serverat på silverfat av sina lagkamrater, dessutom är det nog en hel del rehabiliteringsarbete som kommer att uppta hans tid.
Han verkar ju ha fått den bästa av de bästa och dessutom möjlighet att bli en av dem som hjälper framtidens lårskador.

AIK tänker mycket på träning/intensitet/arbete och skador. Personligen tror jag att det är vettigt att se på de här båda bitarna i samarbete men också att ha förmågan att hålla isär dem.
Hallstenssons tankar är sunda så tuta och kör.

Inga kommentarer: