onsdag 27 januari 2010

Fokus på vägen.......

bör chauffören i bussen ha idag när de svartgula ränderna far ner till Helsingborg.
Snön ska tydligen bli en riktigt otrevlig kompis i dag och det är aldrig roligt att ha sina familjemedlemmar ute på vägarna då. Men vi är vana vid den tanken och litar på yrkeschaufförernas skicklighet precis som vi litar på gubben Nygren när han är på jobbet :)

Däremot bör ränderna ha fokus på kvällens match men bara i lagom dos för vi vill inte höra om en massa övertaggade AIK:are som spelar fult och hårt efter den här matchen och vi vill inte ha några anmälningar till diciplinnämnden i efterhand.
Nu måste varje AIK-hjärta sitta på rätt ställe och göra rätt jobb i rätt tid.
AIK ska hålla sig så intakt det bara går att göra, skador kan man inte göra annat än förebygga men inte ens då står man på säker mark men avstängningar kan man se till att man undviker om man bara försöker att hålla frustration och testosteron på en lagom nivå.
Ta för guds skull inte bort den helt för då blir det söndagsskolebandy och den klarar sig sporten utan =)

I övrigt ska jag bara tala om att jag älskar dig Anders Nygren!
Du är min pärla på jorden, den vitamin jag behöver för att ta mig ur sängen på morgonen och den pelare som jag håller hårt när åskan går och stormarna far runt husknuten.
Du är helt enkelt meningen med mitt liv.

1 kommentar:

Lena sa...

Vill inte vara sådär petig syster, men sedan när spelades det innebandy i söndagsskolan :)

Jag ser framför mig en massa aik:are springandes på trippande tår och en varsin gloria.
Du sitter på läktaren och sjunger Halo med Beonce hahaha

Amen