onsdag 13 januari 2010

Jojjesplejs.com är min favoritsajt =)


Pantertanterna vågar jag väl inte kalla varken Marina eller Ellionor, så det får bli tjejerna i sekreteriatet :)




Jösses vad jag gillar den här keepern (Patrik Jansson)!!! Blick, fokus och taggning, personifierad trots en liten miss under måndagens match. Det enda aviga med honom är handskarna så jag skyller på dem fast jag tror inte det är rättvist :)

 
Den ständigt leende Antener är en till favorit i tantens hjärta. Han har alltid kul innanför sargkanten och det syns så tydligt. Han är dessutom en utmärkt ambassadör för mitt AIK då han alltid är trevlig att möta i korridorer och hallen. Vi har pratat om att han hälsar på allt för sällan i sekreteriatet för han har aldrig suttit utvisad.

 
Den här killen (Wille) ligger också tantens hjärta nära. Hans spelstil, hans målhunger och hans teknik är en del av det jag tycker om att titta på, en del av det som gör innebandyn till världens roligaste sport. Hur kan man få in bollen i mål från ingen vinkel alls??

 
Tv-matcherna sitter lagen på sekreteriatets sida och då både hör och ser man vad denna coach (Hallstensson) säger men hans mimik är obetalbar :) Man ser hur han funderar på hur han ska kunna hjälpa killarna att utvecklas ytterligare, trots att han redan skapat en vinstmaskin av dem vill han ge dem mer :)


Alla de här bilderna har jag lånat av min nye favorit, privatfotografen Jojje som är ett apsolut måste för mig i hallen, annars är inte AIK fulltaligt =) kika in på Jojjesplejs för att titta på ännu fler härliga innebandybilder men också AIK fotboll och AIK Hockey med andra event =)

Inga kommentarer: