onsdag 17 november 2010

Buss buss buss....

Som sig bör med ett lag på den här nivån så är det buss till bortamatcherna :)

Närmare bestämt Interbuss och chaufför Ubbe med kompisen Björn.
För en gång skull så är det inte Ubbe som kör första sträckan så han har bänkat sig framme hos Hinken som jag har med mig för första gången.
Kul! Det ger mig möjlighet att lära mig nya knep och sätt att lösa alla bitar som ska fixas på kort tid så att allt rullar på enligt tänkt schema.
Sånt som är viktigt för att killarna inte ska behöva bry sig om annat än att trivas och ladda för matcherna.
Tur att det inte är allt tungt runt omkring som jag fixar med, det får andra med bättre kroppsförmåga ordna :)

I kväll ska vi ta oss till Sundsvall för att sova några timmar och i morgon fortsätter färden till Umeå.
Det blir en premiärtur kan jag säga för jag har aldrig varit i Umeå förr.
Det blir en trevlig upplevelse hoppas jag. Som tur är finns det inga mygg så här års i alla fall :)

Sen laddar killarna för match för att därefter sätta oss i bussen och åka hela vägen hem till Solna och alla som har jobb kan ta tricken direkt och köra de sista timmarna innan de kan ta helg med sina faniljer. För redan på söndag så är det dax igen att samlas på den blanka parketten i Borgen.

Nog om det, återstår att se om det blir det enda inlägget under resan eller om jag kanske hinner med ett kort till under dygnet, annars får ni göra det som jag gör.
Ta vara på dagen och natten ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en trevlig resa :) puss