måndag 1 november 2010

Scandic Elmia

Andra gången på en vecka som jag intar Elmiaområdet, denna gång via hotellet :)


Nice att sova på hotell men det är lätt för mig att säga med tanke på att jag har min gubbe med mig. Killarna har lämnat hela familen hemma så de är kanske inte lika roade.
Målet med att pröva det här upplägget är att se om killarna möjligen kan hålla ett bättre tempo i benen efter att bara ha ett par timmars bussresa i kroppen innan det är dax att inta matchposition.
Det är ingen höjdare att sitta 6-7 timmar i en buss och sedan gå ut och prestera på planen. Svårt att väcka kroppen och så, man blir ju lite slö av bussåkande.

Nåväl....vi får se hur det blir med den saken. Matchen visas på tv och då kan ju var och en göra sin egen bedömning. Det blir liksom upp till bevis åt antingen det ena eller det andra hållet ;)

Nu ska vi gå och äta och sedan ska vi sätta oss i bussen för de sista timmarnas asfalt innan Helsingborg ligger för våra fötter igen.
På återseende och ta vara på dagen för det tänker jag göra.

Inga kommentarer: