måndag 15 november 2010

Kan man bli lika stolt över någon annans barn som av sina egna???

JA...det kan man om man heter Tant Nygren och dessutom alltid haft en viss förkärlek till denna målvakt och hela hans sätt att agera (till och från vilse) ödmjukt och öppet, positivt och framför allt med en stund till övers för barn som kommer med frågor om hans målvaktsspel. Han har förmågan att göra dem viktigare än sig själv...en helt fantastisk kille och person. Den dag han och flickan bestämmer sig för att skaffa småttingar så räknas han automatiskt in bland klanen "riktiga pappor" som jag beundrar!

Jag är stolt över Patrik Jansson och jag är säker på att han kommer göra allt som står i hans makt för att bära det Svenska matchstället med rak rygg och visa sann AIK-stil för hela världen!
För han kan verkligen leva i AIK-stilen utan att på något sätt tappa bort sin egna personlighet...det finns bara där liksom :)

GRATTIS Jansson! Har det något värde för dig så vill jag att du ska veta att jag är stolt över dig och att du nu ska representera det som jag håller varmast om hjärtat näst efter min familj....den lilla vita plastbollen och allt som den förenar och erbjuder barn och ungdomar i vårt vackra land.

Inga kommentarer: