måndag 10 augusti 2009

10203 besök på 6 månader :)

Är väl inget att skryta om och inget som man hamnar i Guinnes rekordbok för heller men jag känner mig ändå rätt nöjd. (Tyvärr Cowboisaren du kommer inte hitta mitt namn i julklappsboken)
Tydligen har jag några läsare som följer bloggen av familjära skäl och sedan några vänner och sist men inte minst några innebandyfantaster som kollar dagsformen hos Tant Nygren genom bloggen =)

De som följt mig under en tid vet vad jag anser om att lyfta upp allt för unga spelare i seniorspel och kanske kan det ändå vara så att tanten har rätt eller i alla fall delvis rätt?

Läste nyligen hos magneten att Hjärre i BBIF har valt att söka sig vidare till Bro Ik och att magneten själv tycker att intresset för BBIf inte känns kokhett, han vet inte om det är allmänt avsvalnat eller om det beror på att "Junisarna" har blivit för stort till antalet.

Efter den läsningen så kan jag bara hoppas att BBIF inser att man bör ha en jämn (?) fördelning mellan gamla rävar(största antalet) och tvättaggade Junisar (ett fåtal som får komma in och visa framfötterna) för att få bredden i ett lag som bör ha en viss teamkänsla för att alla ska ha kul. Visst är det väl för att ha kul som man spelar innebandy????? Några pengar att tala om finns det ju inte i sporten ännu och den dagen lär vi alla få vänta länge på.

Snart ska AIK innebandy ha sin kick off och den ser jag fram emot :)

1 kommentar:

Flisaaaaaaan sa...

Va dåligt att du inte hamnar i guiness rekordbok :( Hahahaha