söndag 9 augusti 2009

Ok, nu är det söndag igen :)

i våras var det fredagarna man hade koll på och nu är det söndagarna :)
I dag ska bilen (utan AC) ta oss hem till Skälby och en tvätthög som sällan varit större väntar på mig.

Man tycker att jag borde ha haft tid att åtgärda under tidens gång men jag är ju lite "manjana" och lite "hakuna matata" så med den kombinationen så förstår ni säkert att tvätthögen har fått ligga p tillväxt och jag har ägnat mig åt lite mer trevligare och softare sysslor som att sola, lyfta "saft"glaset och så vidare :)

Familjen har blivit lite lätt uppdelad i dag då Skalman har intagit en possition som strandstädare (JKR) är ledig och solen lyser = jobb för Skalman, Kompis skulle jobba enligt schema så där vilar inga konstigheter medan Skorpan och pappan har hittat 40 meter ner mot vattnet tillsammans med cowbajsaren och hans Tova i skogen.

Nu kommer de tillbaka till mig för att hålla mig sällskap och idag tränar vi armmusklerna med att lyfta kaffekoppen =)
Ha det gott så ska jag se om jag lyckas få till ett inlägg senare när jag bara har en tvättmaskin och en jättehög som sällskap.

1 kommentar:

Flisan sa...

Hoppas mi haft en kanonhelg :) Träffade ni på min arbetskamrat "Lillan" i Bredsand? Kram