torsdag 20 augusti 2009

Haha.......nu har jag plockat minuspoäng!!!!

Jag fick upp Skalman hyggligt enkelt :)
MEN.................han börjar en timme senare i dag!!!!!!
Han älskar inte sin mamma mest av alla i dag =)
Dessutom talade han lite surt om att han inte hade någon prilla hemma och att pappan minsann var dum som inte kunde räkna ut att en dosa inte räcker i 3 (!) dagar.
Jag införskaffade den lilla dosan med brunt innehåll till honom och då fick jag i alla fall ett litet leende tillbaka.

Han ska stanna hemma i världsmetropolen Skälby i em. och kväll för att hålla ett öga på hundarna. Tack för det Skalman och tack Heffaklumpen för att jag kan låna honom i kväll trots att det är en av de dagar som ni skulle kunna gnugga näsorna =)

Systeryster berättar att någon har bytt ut hennes son!
Denne någon har helt enkelt tagit den där sura, obstinata otrevliga varelsen som bodde hemma hos dem förra läsåret och gett dem en annan kille som klivit ur sovlådan i tid, intagit en minimal frukost klivit ut genom dörren och sedan inte återvänt förrän skoldagen är förbi.
Undrar om hon tror att detta byte ska hålla i sig hela läsåret????
Haha...det trodde jag med när Skalman började på den linje han valt men det hände något runt höstlovet förra läsåret och Skalman som jag känner återkom hem till oss :)
Nåväl, jag ska apsolut inte ta ifrån Killen den kritsa som han ska ha för sin insatts. Han är helt enkelt riktigt bra just nu och vi håller tummarna för att han ska fortsätta sin fina insatts och hålla ställningarna så vi kan få se en studentmössa även på honom om några år =)

1 kommentar:

Lena sa...

Höstlovet säger du .....jag flinar......han har inget höstlov! Så tidigast till jul kan han börja strula :D

Gud förbjude dock det ;)