lördag 22 augusti 2009

35 år i dag (hela dagen!)

Okej, nu är alla på campingen ute och letar efter branden som alla känner lukten av men ingen ser :)

Ingen rök utan eld eller vad säger man???

Bambino har fått fina ljus, örhängen och en hel massa grattis. Det här sker i Bredsand efter att hon jobbat sedan tidig morgon :)
Kanske hon somnar tidigt i kväll men det ska jag och Lilla musen försöka avstyra. Vi har tänkt att hon ska tappa bort benen i kväll :)

Mr Stroppen har fixat princessor och kakor från viktväktarna undrar just vad han han menar med det?? Försvaret är att de är GODA !?!?
Hm.. en heltaskig wiskey blev en halvbra variant efter lite diskuterande om huruvida Mr Stropp hade förväxlat glasen =)
(Svårt att hålla koll på sig själv ibland)

Jag kan ju avslöja att Mr Stropp egentligen heter Bänke Bäver men han tyckte ju att han skulle få döpa sig själv.

I dag har jag fått träffa camaromormor också =) Vilken skön människa! Hon åker och hämtar Bambino å¨jobbet kör henne enda till Bresse för att vi ska få rå om henne hela kvällen. GULDTANT! Men hon glömde kvar JKR hemma på landet.

Nu ska jag se om jag kan lura av Bambino en skvätt kaffe till och tända ytterligare en stinkpinne (så jag hinner med alla som jag brukar)
Ha det gpott så länge så ser vi om det blir något mer under kvällen.

PS! Mamma - meetyourmessenger nätverket är till för att kunna se våra bilder som vi lägger upp på nätet eftersom du inte gillar facebook =) Även Ole har ju kontakt med dig via det nätverket!

Inga kommentarer: