fredag 14 augusti 2009

Joup!! Fredag hela dagen..........

kan betyda mycket :)
Bredsand och deras trubadurkväll tex. I kväll är det "Mastrubadurerna" som intar scenen men vi har fått höra att dessa herrar har en tendens att dricka mer än spela. Känns inte så kul så det blir nog att softa i förtältet och låta herrarna supa i fred.

Familjen Ollikainen har annat för sig i kväll så de blir kvar på jobb och annat i stora staden och det samma gäller Heffaklumpens mamma medan pappan tydligen ska komma och hålla oss sällskap.

Fru Ollikainen ska få sin efterlängtade mus på vänstra bröstet i dag så jag kommer gå runt och vänta på ett mms för att få se resultatet.

Skorpan ska vara kvar i staden och har tänkt sig en helkväll med tjejkompisarna på "Toxic" (låter farligare än det är). Så datorn kommer stanna i världsmetropolen Skälby :)

Det ska bli skönt att få träffa Kompis igen, skönt att kolla av hur han mår nu när allt skittjafs kommit på distans. Men nu vill jag gärna att han snart flyttar hem igen så vi kan få till våra små fikastunder och att man får se honom i hallarna igen. Anders hade en riktig mörkerstund häromdagen i Viksjöhallen. Kompisen stod inte där i dörren med sin ljusa kallufs och armarna i kors! :(
Kompisen! - Mamman och pappan saknar dig och glöm inte bort hur värdefull du är!

Det ska också bli spännande att se om Skalman skött sin tatuering ordentligt :) Han ska ju gärna kunna kränga på sig sin utrustning nästa vecka och inom ett par veckor ska även blåstället på som vanligt när det är praktikveckor.

Det var allt som kommer från mig idag (om jag inte hittar något på alla innebandysidor som jag reagerar på) Jag önskar er en trevlig helg och på återseende på måndag morgon eller kanske redan på söndag kväll :)
Skorpan ta de lugnt där ute i kväll!

2 kommentarer:

Hannah sa...

Toxic är inte farligt.. Om man bortser från alla 18-åringar ;)
Tro mig jag vet haha

Flisan sa...

Ja en underbar helg! :)