fredag 28 augusti 2009

AIK-Event :)

I dag är det dax!!!
AIK ska ha Kickoff i Solnahallen och då ska det minsann dukas upp med något gott och alla pusselbitar ska landa rätt samt alla pass på hemmamatcher ska befolkas.

Jag vet redan att jag inte kommer att kunna hjälpa till första hemma matchen för den krockar med Skalman match.

Visserligen vet jag ju inte om han blir uttagen eller ens är spelbar med ryggen men vi har ju alltid gjort så att vi fyller i alla matcher och sedan är den tiden bokad tills vi vet om det blir spel eller inte.

Därför får AIK börja sin SSL-säsong utan familjen Nygren.
Trist men bara att gilla läget ;)

Nu ska tanten hoppa i duchen medan Skorpan ligger i badet och sedan får Skalman fixa till sig på den tid som blir över.

Pappa Nygren åker till Bresse och ska fixa golvet medan Kompis ska snickra sitt golv, så det blir nog fart på Bresse i dig med.
Vi andra åker efter i morgon :)

Nu tar tiden slut så nu får jag skynda mig.
Ha det gott i etern så länge

1 kommentar:

Flisan sa...

Det kommer bli så fint så, ha det så bra i Bresse :) Puss på er!