måndag 24 augusti 2009

Okey jag ger mig!!!!!

Nu har jag fått nog!!!!

JA, jag looovar att det ska bli innebandy på bloggen igen!!!!

Eller jag ska försöka i alla fall :)
Jag kommer ju inte att klara av hallarna lika mycket som jag orkade med förra året.
Kroppen har ju inte varit med mig lika gärna som tidigare.

Alla ni som läst min sommarblogg får vika sig nu när hösten gör sitt intåg, mina andra innebandymorsorläsare har informerat om att det bara är 2 veckor kvar till seriestart och så här dax brukar de vara uppdaterade av mig för länge sedan :)

Ja, min almenacka brukar vara färdig ifylld, frysen brukar bågna av gorbys pizza och schampoförrådet laddat inför 5-8 duschar om dagen, 100 hårsnoddar och lika många tejpbitar för att tejpa örhängen brukar finnas undanstoppade inför kommande krissituationer ;)

Uppdatering kommer!!!!!!
Jag har en sån dag då jag måste dela upp tiden vid datorn i lagom långa pass. Ögonen torkar ihop och kroppen vill röra på sig för att inte stelna till för mycket.
Men jag ska spåna på en sammanfattning om serierna under eftermiddagen så kanske det kan bli en riktig innebandyuppstart under kvällen :) Det är ju trots allt den här veckan allt kör igång även om serierna väntar till mitten av september =)

Inga kommentarer: