lördag 15 augusti 2009

Ytterligare en ny vy och......

ett nytt förtält eller rättare sagt utanför ett annat förtält :)

Nu har jag landat uppe hos lilla musen och hennes seke varg :)
Lilla musen har jobbat och jobbar igen i morgon medan seke varg har landat med hojen och intagit en god (!) wiskey!! En gammeldansk och en öl. Herr Nygren som håller honom sällskap börjar gilla läget ordentligt =)

Bambino har också kommit till campingen efter sitt arbetsplats och hon ska inte jobba i morgon :)
Mr Stropp titta lite avis på oss när vi gick förbi men han kan vara lugn jag lär ramla in i hans tält senare i kväll också =)

Lilla musens lilla mus är hur snygg som helst, inte utan att jag skulle kunna tänka mig att härma henne om det inte vore för att jag är så förgjordat rädd för att det ska göra ont. Jag heter ju inte Lena PH :(

I dag har vi bröllopsdag, det är 22 år sedan vi sa ja till varandra :) Herr Nygren och Kompis har fixat så det blir middag på Bresse för oss. Hm...blir säkert gott :)
Hoppas nu bara att vi lyckas övertala lilla musen att man inte alls behöver åka hem bara för att man ska jobba i morgon :)

I dag löstes ännu ett kapitel i Bredsands campingsåpa! Trevligt och inte helt fel alls. Känns alltid mycket bättre när vuxna människor tar ansvar för sitt liv och sina åsikter :)
Alla behöver inte tycka och tänka lika men alla ska respektera varandra med olikheter och åsikter, kan man fixa det som vuxen så kan man också leva ett gott liv med glädje.

Nu har jag haft tillräckligt med tangentsmörja för den här stunden.
Passa på att njut av livet för det gör vi =)

1 kommentar:

flisan sa...

Grattis til ler 22-åriga bröllopsdag :)