torsdag 25 juni 2009

Den 25:te..............

Brukar folk kalla lönedagen men hemma hos mig heter den stora betaldagen :)
Visst det kommer in pengar men av någon märklig anledning så ska det ju också ut en massa pengar =)

Min mamma säger - där det finns inkomster där finns det utgifter! Så sant!
Nåja, jag får helt enkelt använda lite tid åt att betala i dag och sedan se vad som blir kvar att leka med :)
Jag har ju köpt ett par skor genom Trulsa som kunde ge svar på var man hittar sandaler som ser ut som gladiatorskor. Skitsnygga!!!!

Herr Nygren har åter igen fått presentkort på Birka Cruises för att han kört ytterligare ett år utan skador på bil eller annans egendom. Om jag inte helt missminner mig så är han nu inne på det 12 året i rad!!!!
Man kan därmed konstatera att lastbilschaufförer inte alltid behöver vara de som är skylldiga till olyckorna.

Presentkorten passar oss bra för vi har ju bokat en resa med Birka i Juli. En resa som bara mamman och pappan ska åka på. "Kottarna" får helt enkelt klara sig själva här hemma eller i husvagnen, vilket de vill :)

Nu ska jag koppla på betalningshjärnan och därefter sätta mig på altanen under markisen och vänta på att det ska bli Fredag.
Ha en bra dag.

2 kommentarer:

flisan sa...

Åh jag skulle vilja sitta på terassen med dig och en kopp kaffe :) Ps det var Trollet grollet som fixa skorna :P Hi hi. nu ska jag inte va sån! Kram

Flisa sa...

*Pustar ut* vilken tur att du inte hann skälla på mig, jag HAR uppdaterat :P