söndag 7 juni 2009

Tro det eller inte men....

jag har lyckats "låna" ut Skorpans dator både till Skalman och Skorpan!!
Jag har dessutom lyckats tvinga båda två att uppdatera sina bloggar =)

Inte illa efter ett ganska långt uppehåll av båda två, och jag tror ju inte att det enbart beror på att jag bränt upp alla andra datorer i huset och numera har lagt beslag på Skorpans :) Den enda som fungerar i huset!

Nåväl, i morgon ska jag ta med mig Skalman ner till netonnet och se om vi kan få tag i en kontakt till grafikkortet i den stationära datorn så Skalman kan börja blogga lite oftare sedan ska vi posta min dator som en servicetekniker vill titta på innan han skickar en ny dator på garantin och sen kan Skorpan få tillbaka sin dator ;)

Ni ser! vi har fyllt upp även denna måndag med måsten :)

Hoppas nu att kusinvitamin i Hedemora vill skvallra lite för mig i morgon om överraskningen Jag är liksom ingen sån person som gillar att vänta och vänta och vänta!! Fast hon har inte lärt sig det riktigt ännu :)

Jag har varit hemma en stund och hunnit plöja igenom helgens bibba med reklamblad och insett att det som vanligt är helt onödiga saker som finns rabattera de just nu! Jag vill ju ha bra priser på Tacos-grejer inför helgens Taco-frossa med Ann-Sofie och Janne på Bredsand!!
Jag menar...vad ska jag med 1 kronas(!) rabatt på rakgele till??? Ja det är faktiskt 1 hel kronas rabatt på rakgele på Lidl just nu så passa på alla ni som tänkt hålla er nyrakade hela er semester :)
Av erfarenhet vet jag att Familjen Nygren står över den detaljen under hela Juli månad och en bit till in på sommaren för att sedan i September få för sig att raka av alltihopa och då ha en vit rand efter skägget ändå tills höstsolen har lyckats bleka bort solbrännan =)

Men det är ju långt dit så varför oroa sig? Nej, jag skiter helt enkelt i det nu och bara njuter av att sommaren fortfarande står för dörren och att ingen av våra semestrar har börjat ännu och det betyder ju att det är lång tid kvar tills det är dax att suga tag i vardagen igen :)

Nu har jag pladdrat klart för i dag och inte blev det något vettigt skrivet heller men inte heller det spelar någon större roll för det är ju inte alla inlägg som egentligen behöver ha någon större substans eller hur? :)

1 kommentar:

Flisan sa...

Ha Ha, ja du tror att jag kommer skvallra? hihi, då får hålla dig :) Jag vet att du hatar att vänta speciellt när man säger överraskning, vi är minst lika nyfikna :P Ha Ha! Blev det bredsand till helgen? Får herr och fru komma :) Kram