tisdag 16 juni 2009

Tvi fan och helvetes skit


Jag är på så jä-la dåligt humör så det finns inte på värdskartan!!
Irritera mig idag och jag detonerar garanterat.
Finns säkert en och annan liten skit där ute som skulle vilja få mig till det och varsågod! Ge mig en anledning bara!

Hur som helst så är det Tisdag och sådana brukar innebära träning för HJB uppe vid Neptuniskolans skolgård vilket det blir i kväll också. Det ska bli skönt. Man blir alltid glad tillsammans med de här ungdommarna.
De har förmågan att få en att skratta tillsammans med dem och (till och med) tycka om att stå stilla en tmme för att titta på deras "lek" med den lilla håliga plastbollen =)
Hoppas Modde orkar komma ner för trappan en liten stund trots kryckorna. Att operationen gick bra så han snart kommer tillbaka för lite rehab-träning. Visserligen har han tänkt sig att åka upp till Mora för att rehabba sig där men det var ju inte förrän efter midsommar :)

Det ska i vilket fall som hellst bli skönt att tanka lite possitiva vibbar från folk jag bryr mig om, som har förstånd att se allt som händer ur fler vinklar än sin egen.

Nu vill jag ha sol (vilket det är just nu) värme och jag vill ha det i minst 7 dagar! Kan man få det???

Inga kommentarer: