måndag 8 juni 2009

Härligt....

snabb uppdatering från föreningen :)
Det verkar som att många bitar fallit på plats i styrelse, ansvar och allmänt i föreningen.
Det pratades om att man skulle bli tydligare och öppna upp samt att fördela mer utav föreningens arbetsuppgifter på fler medlemmar och det visar sig falla väl ut i etern.

Redan nu i kväll kom svaret från Webmaster att styrelsen bestämt att den inte tänker styra lagens val av lagsideserver. Man får helt enkelt använda den man själv tycker har de bästa funktionerna för lagets behov.

Tokbra tycker jag då det inte är alla som har lika lätt att förstå sig på eterns märkliga värld. Dessutom är vi alla olika och har olika behov så det här känns riktigt bra :)

Vi kan välja att ligga kvar på laget.se och det kommer vi göra eftersom det är den vi funnits på sedan vi startade upp :)
Föreningen lär ju bara fortsätta att ha vår länk på sin föreningssida som förut så det finns ju inga problem med att laget kör olika.

Nu har hundarna varit ute och jag funderar på om jag ska gå in och stjäla "makten" från Herr Nygren?
Antingen går han med på det eller så går jag bet. Jag måste helt enkelt ta hem tv:n varje söndag från vagnen för jag blir helt bortkopplad från nyheter och allt när jag inte vill titta på filmer hela tiden :(
Då är ju datorn ett bra komplement men jag saknar ändå tv-programmen och aktuellt med vädret.

Hur som helst så ska jag lägga bort tangentbordet för idag :)

Ha det gott allesammans

Inga kommentarer: