tisdag 30 juni 2009

Nu är det nog några som undrar............

om jag har en dålig dag eller vad som hänt :)
Kanske att jag sover eller att fingrar och kropp har lagt sig i stoppläge?
Men så är det inte!

Jag har haft besök! =)
Storasysteryster kom förbi oanmäld för att inta en kopp kaffe med mig :)
Hon har skjutsat gubben Nyström till jobbet (ja, han jobbar halvtid med korsett för att hålla upp ryggen) men hon börjar inte sin arbetsdag förrän nu om 15 minuter :)

Lillasysteryster har skickat sms från Danmark att de fått tag på ett kanonhus med kanonväder och att de allesammans mår bra och trivs som fisken i vattnet =)
Härligt syrran! Det är er väl unnat. NJUT!!!
(Du får gärna köpa med dig lite Ymer hem till mig)

Skorpan har skickat sms till mamman från jobbet för att berätta att det är 30 dagar kvar tills hon flyger till Grekland med Blåbärspankakan :)
Hon längtar sig fördärvad :)
Hon har upptäckt hur det är att vara vuxen med arbete och undrar varför hon inte såg fördelarna med att vara studerande då för ett par år sedan)

Skalman ringde klockan 06.30 för att berätta att han jobbar i dag med så han kommer inte att svara på telefonen förrän vid 15-tiden och att Kompisen jobbar han med :)
Men de har det bra och trivs tillsammans i husvagnen men det känns lite tomt när det inte rör sig i vår vagn =)

Ja, det var väl dagens lägesrapport så långt.
Kanske dyker jag upp igen eller så gör jag det inte. Vi får se vad dagen har med sig för överaskningar.
Smörj med solskydd, drick vatten och NJUT!

Inga kommentarer: