onsdag 10 juni 2009

Tycker ni att jag är sen?

Det är jag ju faktiskt :)
Inte ofta som det första inlägget kommer senare än 07.00.
Inte en vardag i alla fall :)



I dag är det i alla fall så. Det är nämligen en sån där helvetesdag då kroppen INTE vill vara med. Det gick helt enkelt inte att ens orka förmå Herr Nygren att hjälpa mig ur sängen. Kroppen bara skrek - Ligg still och sov!!! - Nu håller jag verkligen tummarna för att inte samma fenomen inträffar i morgon när Cecci tar studenten. Jag har ju tänkt vara där på utsläppet!!

Nu är det ju inte hela världen eftersom jag inte behöver se till att Skalman kommer ur sovlådan och kommer iväg till bussen som han ska men det känns i alla fall så jäkla fel för att jag är van att sitta uppe från ca 05.20.



Jaja, sådana dagar är bara att gilla läget. Men visst vore det väl trevligt om vädret kunde vara lite stabilare? Gärna lite soligare och lite varmare :)
Vart kan man lägga in en beställning på det?

Träningen i går kväll på Neptuniskolans skolgård var inte helt fel. Killarna spelade innebandy ute :) Neptuniskolan har nämligen en fin liten plan med sarg runt och fasta mål för bollspel. Tyvärr var det många av killarna som inte kunde vara med nu i skolavslutnings tider och studentuppvaktningarna står på rad i alla hus. Men de tappra som kom hade trevligt en timme och sedan hoppas vi på bättre uppslutning resterande 3 träningar. Det var ju trots allt killarna själva som ville ha sommarträningen. :)

Inga kommentarer: