söndag 4 oktober 2009

4-7 i Götet

AIK fortsätter att plocka poäng i SSL-

Inte gråter jag för det!!!!
Jo kanske en glädjetår då :)

Hm...nu ska AIK bussen rulla vidare upp genom landet för att släppa av lite glada innebandyspelare som har tänkt sig att återgälda lite glada hejarop på AIK´s jakt genom fotbollplanen för att ta med sig 3 sköna poäng till Solna =)

Jag har aldrig förstått vitsen med fotboll!
Sitta i 90 minuter utomhus och ev se 2-3 mål medan man kan tillbringa 60 minuter i en innebandyhall och få se 15-16 mål!!!
Jag vet vad jag väljer, speciellt med tanke på att jag kan sitta inomhus :)
Ut går jag för att festa eller promenera med hunden, inte titta på fotboll!
Men heja lite extra från mig när ni ändå är på plats för hur det än är med idrottsvalet så är det ju AIK vi pratar om.

Kör försiktigt på vägen hem så ses vi på onsdag i Solnahallen =)
Extra puus till gubben Nygren, saknar dig!

Inga kommentarer: