lördag 24 oktober 2009

Svar på kommentar ..

Så rätt! Så rätt!
Inte lätt att försöka vara ett föredömme när man själv ibland ger dubbla budskap, glömmer viktiga detaljer och uppför sig mindre moget än andra dagar ;)
Ingen är felfri, eller hur?
Men tack för tankeställaren eller kritsan för man kan ju tolka det lite som man vill eller beroende av hur mycket man vet om inläggets bakgrund.

Här kommer ett av mina egna begågna fel. Kommer ni ihåg att jag plockade av Kompis 2 simkort när han valde att gå?
Jag hade betalat det ena och hans syster äger det andra?
Så här är det in faktum -
Skorpan skulle betala mig pengar och samtidigt skulle hon betala tillbaka pengar till Kompisen men då sa han " ge dem till mamma så har jag betalat mitt simkort "
Alltså hade jag fel och kan bara be Kompisen om ursäkt för det och min enda förklaring till det är att det var Skorpan som lämnade över pengarna så jag noterade inte 100%-igt att det var från dig.
Du är den rättmätiga ägaren till det simkortet och kan närhelst du vill dyka in i här och hämta det. samtidigt kan vi ta en kaffeskvätt om du vill.
Det skulle jag tycka om :) Mycket!
Jag saknar dig varje dag och varje stund.

Nåväl :)
Jag befann mig där jag helst vill vara när AIK spelar match i går kväll -
I Solnahallen =)
Finns inte mycket att säga om slutresultatet men jag kan avslöja att det finns en viss tröja inblandad i skrock och snack i hallen ;)
De som känner Nygren vet vad jag menar.
Vad gäller matchen i stort så får jag väl påstå att jag för en gång skull inte håller med Patrik Jansson om att det kändes lugnt hela matchen igenom.
Ett tag tänkte jag att nu faller AIK som en blyklump från himmelen. Det låg liksom i luften att Falunkillarna lyckades springa runt AIK så de i alla fall tappade balansen men AIK är AIK och de gjorde det som ska göras när man tappar kontrollen.

De samlade ihop sig och segade sig tillbaka in i matchen precis som man måste göra om man vill att segertåget ska rulla vidare. Några av AIK-spelarna luftades bara under en eller två perioder och ibland såg det rent snurrigt ut. Kanske tänkte Hallstensson prova nytt eller så ville han få killarna att vakna till. Spelar ingen roll vilket av det, bara det funkar och det gjorde det ju igår.

Tystnaden i dag beror inte på något annat än att jag inte haft tid/ork och heller inte får ner det jag vill på tangenterna.
Säkert kommer det ett jätteinlägg så småningom men mycket behöver ligga och mogna klart först.

Jag kan också avslöja att Pucko har hittat hem!!!
Ja det är säkert!!
Underbara Pucko är visserligen skadad (har fått ett bett över ryggen med 4 fula sår som resultat) men han är hemma!!!
Som vi saknat honom också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen är felfri.
Men vissa är mer puckade än andra. Tyvärr.