fredag 9 oktober 2009

Brukar ju bara blogga en gång om dan.....

men jag ska frångå det idag för att jag har något jag vill ska stå skrivet någonstans.
Jag använder ju bloggen lite som en dagbok med mina barn och allt annat i vårt liv så som innebandy, innebandyhallar, fester, vardag och annat smått och gott.

Många kanske funderar på hur Skorpan och Skalman mår, tänker och känner.
Eftersom så många anser att mina åsikter år hela familjens så ska jag ge er möjligheten att bilda er egen uppfattning om hur jag lyckats "styra" / "inte styra" mina barn så väljer jag att länka till Skorpans blogg så ni själva kan läsa vad hon valt att skriva om sitt liv just nu.

Vill också passa på att påminna kusinvitamin och freddybear i Hedemora att allt har sin tid i livet och ingen har större garanti än att vi alla en dag ska knacka på hos sankte Per ;)

Trevlig helg

1 kommentar:

Flisan sa...

Tack älskade kusinvitamin :) Ditt samtal idag värmde oss! Kramar