måndag 19 oktober 2009

Rättegång....i Västerås :(

väntar på trulsa i morgon.

Hur jobbigt det än kommer bli gumman och hur hårt de än kommer försöka få dig och alla andra att tro på att du uppförde dig utmanande osv. så ska du inte glömma bort sanningen.
Jag tror ändå att när morognkvällen trillar in så kommer det att vara skönt att det är över och du kommer snart att kunna sätta punkt för en mörk timme i ditt liv.

Ärret i ditt inre kommere finnas kvar och erfarenheten. Men jag tror att du kommer kunna plocka fram styrka ur din egen ryggsäck för att kunna känna dig riktigt nöjd och stolt över ditt yrkesval.

Lycka till och försök ta det lugnt trots att jag inte tror du kommer sova så mycket i natt så önskar jag dig några lugna timmar.
Tänker på dig och känner att jag skulle vilja krama om dig nu.
(Flisaspetan - gör en utryckning i mitt ställe, för jag vet att du är tillsammans med Trulsa nu)

1 kommentar:

Trulsa sa...

Tack snälla....det värmer i hjärtat! och jag ska kämpa, kämpa för rättvisan.....kämpa för mig själv, så att jag ska kunna få gå vidare på min väg genom livet. Jag ska försöka hitta styrkan inom mig som jag vunnit och bär med mig i min ryggsäck. Flisan finns hos mig och ger mig lugn och trygghet. Hon är verkligen en stjärna! Imorn kväll kommer jag förhoppningsvis kunna lägga mig utan den klump i bröstet som innfunnit sig hos mig i 1½ år. För jag ska möta elakheten själv och övervinna honom! Tack för alla fina ord, det ger mig kraft! bamsekram