söndag 4 oktober 2009

Hm...innebandyns rättvisa?

Att spela i HJ div 3 kan kännas grymt orättvist men inte desto mindre är det så här det är.

Kan undra hur man fick till Täby Fc´s lag i div.3 när de vinner med 40-4 och 18-2 ???
Är detta lag rätt placerat? Eller använder man den divisionen för att låta killarna som inte får så mycket matchtid i högre divisioner leka av sig?

Känns som att man inte har lust att vara med på det här tåget längre. Har helt enkelt tappat sugen på den typ av plast.
I dag kan jag med handen på hjärtat säga att jag ångrar mitt val att vägra låta Skalman gå vidare till en annan förening.
Inte för att det är BBBIF´s fel att serien ser ut så men för att en målvakt klarar bara att ta en viss del stryk mentalt innan de börjar ifrågasätta sin kompetens.

Nåväl, vi har ju som tur är förra säsongens HU2 att gå tillbaka till där han faktiskt visade att han inte är någon dålig målvakt eftersom de numera spelar i HU1, efter att Skalman vaktade kassen 13 gånger.
Kommer nog lösa sig vad det leder för hur som helst så måste killarna i laget lyfta sig rejält om det inte ska bli ett avhopp från tränarstabens sida.
Ingen av oss gör det för egen vinning, vi gör det för killarna.

Kusinvitamin har varit här i helgen, eller först på kryssning med Skorpan och sedan här :)
Trollet har haft en helhelg ledig från karl och barn så nu har hon nya krafter till höstmörkrets alla dagar =)
Skorpan var väldigt glad att de åkte fredag till lördag så hon kan hämta hem lite sömn och vila nu under dagen =)

Öm jag har tur så kommer Bamse hit i dag, det skulle vara väldigt skönt! :)
Det är en sån där kille som man bara vill vara nära. Jag har träffat honom i 20 minuter 1 gång men det var väldigt trevliga 20 minuter. Det går inte riktigt att beskriva i ord men för er som känner mig så vet ni vad jag menar när jag säger att killen är varm, go och stadig :)
Me like!!
Skorpan go fore it.

Nu ska jag snacka skit med kusin och troll kanske kommer Skorpan så småningom att hålla oss i sällskap snart.
Sen ska det följas med på livematch under aik´s match mot Pixbo =)

Inga kommentarer: