måndag 19 oktober 2009

Spännande grejer........


Ser ni vad det är ??
Nej, hur ska ni kunna det?
Mitt hörn i köket :)

Förstår ni vad som hänt i metropolen?
Mhm...stora grejer :)

Har man byggarbetare hemma så har man =)
Då ska man väl använda dem också, eller? =)

Jag satsar på fondväggen lagom till den börjar bli omodern =)

Ser väl kanske inte mycket ut för världen på den här bilden men.....

nu får ni en bättre bild av vad Skorpan hittat på va???

Om jag är bortskämd???
JAaaa!!! Jag vet!!!! =)
Vi har hunnit med flera såna här också :)

Skogen är fantastisk regniga dagar. Frid och stilla ro....

Stunder att hämta hem :)

Sist men inte minst så har ju laget i mitt hjärta nu tagit med sig 15 poäng och 5 obesegrade matcher hem till Solna pch det känns riktigt gott i hjärtat :)

3 kommentarer:

flisan sa...

Ååååh va fint det bleev :) Ja du är bortskämmd du ;-) men så värd det! Saknar er! Massa Kramar

Linda L sa...

Åh fint det blev. Fusk jag vill åsså göra om i köket.. får hyra in Skorpan med andra ord så blir det snyggt och fint ;)
Vadå bortskämd... fast man ska ju utnyttja sina kontakter som det så fint heter;) hehe
Kramar

Lilla musen sa...

Ah, nu langtar jag verkligen hem for att fa se det live. Vart jatte fint.Jag e hemma om ca 22 timmar. Miss ya. Lov ya