söndag 11 oktober 2009

Ahhh... nu sitter jag i Bresse :)

Det var verkligen tur att vi åkte upp i går för att hjälpa Vargen att ta ner sitt tält.
De hade nämligen fixat så fint med 3 Danska smörrebröd och en stor svensk stark för bara 150 :- Vilken fest!
Det var dessutom riktigt fina smörebröd som verkligen kunde mäta sig med äkta vara =)
Mmmmm....Sååååå gott, tack Bredsands Campingvärdar för denna höjdare.

Ja det är en av alla anledningar till att vi tycker så mycket om Bresse. Allt som ordnas för oss campinggäster.

Skorpan har haft sällskap av Kusinvitamin från Hedemora hemma i metropolen. Skönt för tjejerna att få lite egentid :)

Gubben Nygren har verkligen fixat till en massa saker åt mig när han varit här själv med vargen :)
Jag lovar att jag är campingens mest bortskämda kärring!!!!
Nu ska jag se om jag lyckas väcka vargen för lite frukost.

Kanske kommer det något mer senare men just nu får det räcka för en stund.
Take care i etern.

2 kommentarer:

flisan sa...

Åh va smarrigt med danska smörrebröd :) me like :*

Lilla musen sa...

Ja du e verkligen bortskamd. Lysen i fonstren va? Luv ya