tisdag 11 mars 2008

En vanlig grå tisdag...


så har dagen varit. Men lite kul har jag haft ändå, när jag kom till jobbet så var snickar lasse där och i full gång med att riva ut den del av Blomman som ska bli mitt mottagningskök. Så ÄNTLIGEN är det på gång. Efter planering koll hos olika myndigheter och instanser så kommer det att bli möjligt att prova att öka på arbetstiden. Det är något jag ser fram emot.


En annan kul grej som hänt i dag är att blåbärspangkakan är här igen. Jag trodde aldrig jag skulle säga så här men -

Jisses vad jag har saknat de 2 tjejernas fnitter, tjatter och skratt!!!!!

Nu känns det som vanligt eller i alla fall så vanligt det kan bli. En ny vardag är på väg att ta form.
(Ps! Bilden är av äldre datum ;-) Ingen anledning att festa en tisdag)
Nu är det TV som gäller för kvällen och kanske jag kan lura Anders att ge mig lite mat till magen också :-)
Hoppas Majsan och flaggskeppet har det bra där borta på ön och att Kalle Söderman snart är frisk igen. Jag saknar Majsan på bloggen och Kalle vid kaffebordet :-)

1 kommentar:

kalle sa4awx Radioamatör sa...

hej eller god afton jaha kaffe bordet va dej ja , kommer som ett skott,så att du inte saknar mej för mycke, saknar dej med vid kaffebordet + alla andra jaja hadet nu he hopp kalle