tisdag 18 mars 2008

Kort rapport

Klockan 11,30 ringer Skalman!
- Vet du var jag är?
- Nej (med ett leende)
- I backen!
- Nähä??? Jag sa ju att du skulle fixa det!
-Ja men nu är jag helt slut och tänker KANA PÅ RUMPAN ner för resten av backen!
- Haha, gör det!
-Jag vill vila i em.
-Gör det men ge dig ut och ta backen i morgon också, annars är du en riktig stjärtfegis!
- Ja, jag ska ;-)

Kanske lossnade en liten bit idag och med lite vila i kroppen som säkert är som en fiolsträng så hoppas jag att han till och med kan tycka att det är lite roligt.
Som jag brukar säga till mina ungar
- Man behöver inte bli bäst i allt, bara ha provat det för att veta om man kan tycka om det. Med den meningen talar jag också om att jag är inte den perfekta mamman, jag är bara tillräckligt bra ;-)
Höres senare

Inga kommentarer: