torsdag 13 mars 2008

Torsdag morgon


Skolan har problem -

rent etiskt är det här ett ställningstagande där det varken finns rätt eller fel. Men frågan är svår eftersom man bevisligen inte är koncekvent under skoldagen ens men också behöver visa att man har en sund policy.

Vi får se vad resultatet blir för även Skalman har ju ett ställningstagande att göra.


Jag tänkte att ni vill se min pärla Mille-Bille! Han är den som kan få hela världen att le :-) Aldrig vilar det några ledsamheter hos honom. Alltid ett leende på läpparna. Hans dagar är fyllda av skola, playstation och terrorisera sin mamma, pappa, syskon och assistenter med hyss och påhitt. Det enda som får honom ur balans är om någon byter kanal när det är motersport på TV ;-)

En dag ska jag berätta lite mer om denna mycket speciella och underbara människa som vår familj har fått äran att få leva nära.

2 kommentarer:

Maria sa...

Men halloj vännen. Nu är jag tillbaka!

Har haft fullt upp med jobb, hem och husbygge.

Kul att läsa att du saknat mig på bloggen;-) Det värmer.

Vet inte om du tittar i min husblogg men nu börjar det verkligen att hända grejjer!!! Jag är helt euforisk!

Nedrans vad du skriver mycket! Bra det. Fortsätt så, så jag har nåt att läsa;-) Intressant det du skrev om skalman. Så himla rätt du har.

Ha det bäst // Maria

Anonym sa...

Min Kusin Vitamin Bloggar =D Kul att läsa!! Kramar